ورق طرح سفال پرچین، نحوه نصب و مزایای آن | ویلانما

خبرنامه موزیک ایرانی و خارجی

محل تبلیغ شما تهران گراف


ورق طرح سفال پرچین، نحوه نصب و مزایای آن | ویلانما

ا موضوع: عمومی,,

مشخصات فنی تایل پرچین

طول: 1 متر

عرض: 460 میلیمتر

تعداد پرچین در هر متر مربع:3 عدد

وزن هر یک عدد پرچین: 4/2 کیلوگرم

وزن استفاده شده در هر متر مربع: 20/7 کیلوگرم

پوشش هریک عدد پرچین در هر متر مربع:0/34 مترمربع

رنگ بندی: قهوه‌ای سوخته، شکلاتی، نارنجی، قرمز، سفالی و …

ورق طرح سفال

طرح سفال تایل

ما با داشتن سابقه طولانی در صنعت بام، مفتخریم که در زمینه ساخت و ساز بام شیروانی، اردواز، بام و سایر محصولات در زمینه ساخت و ساز با کیفیت عالی و قیمت منصفانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از بخش محصولات می‌توانید محصولات ویلانما را مشاهده کرده و محصولات ما را با سایر شرکت‌ها مرور و مقایسه کنید و کیفیت و زیبایی محصولات را ببینید.

مزیت‌های تایل طرح سفال و ورق طرح سفال:

سبکی و ایمنی در برابر طوفان و زلزله

نصب آسان و سریع

زیبایی و قیمت مناسب در مقایسه با سقف‌های دیگر

دوام بالای رنگ و فرم در برابر دما و رطوبت

مقاومت بالا در برابر طوفان و گرد و باد:

ورق شیروانی طرح سفال پرچین برای پوشاندن سطوح شیب دار استفاده می‌شود. به دلیل کیفیت بالای ورق‌ها، از ورود هوا به سطوح پایین جلوگیری می‌کند و همچنین با استفاده از ابزار جانبی طراحی شده، باعث ایجاد پوشش عمومی در زوایای مختلف می‌شود و این باعث ایجاد سقف با کیفیت و غیرقابل نفوذ می‌شود. تمام می‌شود

صرفه اقتصادی و قیمت مناسب:

محصولات ما از کیفیت بالایی و قیمت بسیار مناسب برخوردار است و با خرید این محصولات، در هزینه، کیفیت و زمان خود صرفه جویی می‌کنید. شما همچنین می‌توانید از محصولات گروه ما به دلایل زیر استفاده کنید:

1-زیرسازی ساده:

با استفاده از یک زیر سازی ساده می‌توانید استفاده از پروفیل‌های چوبی و فلزی را کاهش دهید و اجرای خرپاها ساده‌تر و ظریف‌تر خواهد شد.

2- نصب سریع:

با توجه به آموزش‌های لازم برای پوشش کارگران و همچنین مشاورین گروه تولید شفق و در دسترس بودن در هنگام نصب می‌توانید از قابلیت نصب سریع بهره مند شوید.

3 - وزن کم محصول.

وزن کم این محصول حمل و نقل آسان به طبقات فوقانی ساختمان و سقف را آسان می‌کند، ضمن اینکه هزینه حمل و نقل آن را از شرکت به محل مورد نظر نیز بسیار کاهش می‌دهد.

4- عدم نیاز به رنگ:

این محصول که در شرکت رنگ آمیزی شده است و در رنگ‌های مختلفی موجود است، دیگر نیازی به رنگ آمیزی مجدد پس از نصب نخواهد بود و پس از مدت زمان طولانی، رنگ مورد نظر خود را در حد مطلوب حفظ می‌کند.

5- حجم کم:

به همین دلیل خواهیم دید که با داشتن یک انبار یا یک فروشگاه کوچک می‌توان مقدار زیادی از این محصول را ذخیره کرد. وسایل نقلیه کوچکتر و ارزان‌تر نیز برای انتقال محموله به مقصد شما استفاده می‌شود.

6- عمر طولانی و نگهداری آسان:

از آنجا که این محصول از ورق گالوانیزه ساخته شده است، تا 50 سال توسط شرکت‌های تولید کننده تضمین می‌شود تا تغییری در شکل آنها ایجاد نشود.

زیبائی:

ورق طراحی سفال با طرح‌های جدید و رنگ الکترواستاتیک (پودری) جذابیت خاصی دارد که با داشتن قابلیت انعطاف پذیری و نصب در شیب 12 تا 90 درجه، نقش مهمی در زیباسازی نمای شما دارد.

مقاوم در برابر آتش:

کاشی‌ها با استفاده از ورق‌های گالوانیزه قادر به تحمل دمای بالاتر از 720 درجه سانتیگراد هستند همچنین وزن بسیار کم کاشی‌ها باعث می‌شود که سقف بعداً در آتش سوزی های داخلی سقوط کند.

ایمنی در برابر زلزله:

کاشی‌های سقفی تولید شده 7 برابر سبک‌تر از سایر پوشش‌های سقفی هستند و به دلیل همپوشانی کاشی‌ها و قفل شدن آنها توسط میخ‌های فولادی، خطر سقوط را به حداقل می‌رسانند و در برابر برشی و نیروی زمین لرزه مقاومت قابل توجهی دارند.

کاربرد آسان:

به دلیل نیاز به بازسازی بافت های فرسوده و وجود مکان‌های مهم و حساس مانند مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره، نیاز به تعویض سیستم فرسوده است. هزینه با شما عزیزان خواهد بود.

سیستم کامل:

بر خلاف اکثر سیستم‌های بام شیب دار، محصولات ما علاوه بر کاشی‌های اصلی، لوازم جانبی کاملی دارند که از نظر تکنولوژی، ایمنی و زیبایی نمای ساختمان، انتظارات مهندسین و طراحان ساختمان را برآورده می‌کند و نیازی به لوازم جانبی دیگر ندارند.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 95

تاریخ انتشار: جمعه 16 آبان 1399 ساعت: 1:55
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((خبرنامه موزیک ایرانی و خارجی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف